2012. június 4., hétfő

New Magazine: Tilda's Homemade Ideas

I've just found this new Tilda's Homemade Ideas magazine on Stacey's blog.
I immediately called the biggest Hungarian press subscriber company, but unfortunately they don't sell it here in Hungary. So I searched and ordered it on Etsy. I hope I will get it soon, I can't wait to read the interview with Tone Finnanger.  There are two free gifts with the mag, I  especially like that little purse. As soon as I get it, I will make some photos. Here are the pics from Etsy, and from Stacey's blog:



 Új Tilda Magazin!!!! Teljesen bezsongtam, amikor véletlenül erre bukkantam: új magazin, csak tilda témában egy angol kiadótól. Érdeklődtem a Hungaropressnél, hogy fog-e érkezni belőle, de sajnos nem. Az etsyn találtam egyet belőle (Amerikában), gyorsan meg is rendeltem.Persze milyen abszurd szitu, hogy ide nem hozzák, úgyhogy szegény újság most nagy utat tesz meg Angliából Amerikába, onnan meg ide vissza Európába, de hát tudjátok milyen függő vagyok. Sajnos olyan ez, mint valami gyűjtőszenvedély. Talán egy fokkal egészségesebb mint a casinó meg olcsóbb mint a műtárgy gyűjtemény :-) Nagyon-nagyon kiváncsi vagyok, hogy milyen lesz. Van benne interjú Tone Finnangerrel, amire talán a leginkább várok, hogy elolvassam, mert olyan keveset lehet tudni róla. :-) 
Remélem hamar megjön, és akkor teszek fel még több fotót, de addig is pár kép az etsyről.










16 megjegyzés:

  1. Hola a mi también me gusta mucho el mundo de tilda, tengo algunos libros y enlaces donde encontrar patrones si necesitas alguno y te puedo ayudar no dudes. BESOS

    VálaszTörlés
  2. Szia, tudnál küldeni nekem a címet, ahol megvették ezt a könyvet Etsy? Köszönöm! Priscilla

    VálaszTörlés
  3. Hey, thanks for pictures! I have one question: you wrote bei DIe Tilda Süchtigen,that you can send this book in e-mail. can you send it me too, please?and how can I thanks you? sorry for my English.

    my email: j_e_naila@yahoo.com

    Naila

    VálaszTörlés
  4. It's beautiful♥♥♥
    Rosine

    VálaszTörlés
  5. Épp most láttam én is egy külföldi blogon, kíváncsi vagyok milyen lesz ;)

    VálaszTörlés
  6. Olá, adorei seu blog. Já estou te seguindo.

    Beijos, Gabrielle.

    www.eueumesmagabrielle.com

    VálaszTörlés
  7. Hey,

    thanks for the feature! The magazine is very cute :) I wish it had more in it, but the free gifts are a nice 'bonus prize'. I have found that you can buy the magazine and ship internationally from the publisher in the UK: http://secure3.subscribeonline.co.uk/origin/products.sol;jsessionid=AC86686F6EFB0C8E2E936C8F3EB710B9?mag=TILD&cmp=TILDA12

    Looking forward to see more of your dolls on your lovely blog xx

    VálaszTörlés
  8. I´ve waiting for the Tilda magazine from England a week, I hope I get it tomorrow :)

    VálaszTörlés
  9. I can' t speak your language but you have a beautiful magazine! Too bad that in Poland there is no access to those magazines

    VálaszTörlés
  10. szia, szerintem nézz körül az ebay oldalán is, ott is nagyon sok tilda van, most ez pont nincs, de van egyéb több és a legtöbbet küldik ide magyarországra is, üdv, p

    http://www.ebay.co.uk/itm/Tildas-Spring-Ideas-by-Tone-Finnanger-Paperback-2012-/180918568488?pt=Non_Fiction&hash=item2a1f964628

    VálaszTörlés
  11. I love this book please can you sent me a link where I can order ist
    I try the link above but it is not working
    thank you so much

    VálaszTörlés
  12. Tudomásom szerint itthon is kapható lesz, igaz nem magyarul.

    VálaszTörlés
  13. Gondolom meg kaptad már, milyen ??? :)

    VálaszTörlés
  14. AMEI SEU BLOG , ESTOU TE SEGUINDO , SE QUISER ME DAR A HONRA DE CONHECER O MEU SERÁ UM PRAZER.

    VálaszTörlés
  15. Hiányoznak a Tildás alkotásaid, annyira szeretném nézegetni őket

    VálaszTörlés