2012. május 20., vasárnap

I love Rosalie

I found a pair of Rosalie curtain from a second-hand shop. It was dirty, smell of cigarette, but I washed in bleach. 
I wanted to hang it in our bedroom, but unfortunately it was too short. So I lengthened the original curtain with a white cotton fabric. :)
I love this pattern, I think it is the perfect fabric for a shabby-chic home. Do you have Rosalie fabric at home?

Hát az úgy kezdődött, hogy az egyik fehérvári turiban kibányásztam egy pár ikeás Rosalie függönyt. Aki ismeri az anyagot, az tudja milyen népszerű. Aki meg nem, annak elmesélem, hogy ezt a rózsás mintát Cath Kidston angol tervezőnő készítette (akinek amúgy van egy saját márkája is hasonló angolos stílusban). Ez az anyag sok évvel ezelőtt volt kapható az Ikeában, mire viszont a "fészekrakó" korba értem, addigra kivonták a forgalomból. Így aztán majd' kiugrottam a bőrömből, mikor megláttam a ruhakupac alján a jellegzetes nagy rózsaszín virágokat.
Büdös volt, sárga a cigitől, de gondoltam, akkor is elviszem, úgyis pille könnyű ez a géz anyag, ha nem tudom kimosni belőle a koszt, akkor se veszítettem sokat. Otthon aztán Cloroxba áztattam, és szépen kifertőtlenítettem. Így állt a szekrényben pár évig. :)
A mostani albérletben viszont szerettem volna a hálószoba ablakba feltenni, mert mindenképpen olyan függöny kellett, ami "vastag" annyira, hogy ne lássanak be a szomszéd házból. Viszont ide meg sajnos túl rövid volt. 
Gondoltam egyet, vettem lakástextil boltban vékony fehér pamut géz anyagot, és felvarrtam az aljára. A két anyag közé pedig varrtam egy sor pom-pom szalagot.

Íme az eredmény. Ha másik lakásba költözünk, akkor is tudok majd alakítani rajta. 



Before / előtte:








6 megjegyzés:

  1. Soo nice ...
    I love Rosalie too ...
    Lotti

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Ez a kis pom-pom szalag mennyit dob rajta! :))

    VálaszTörlés
  3. Muy buena solución te quedaron muy bonitas y románticas. BESOS

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű! a takaró huzatod is ! :)

    VálaszTörlés
  5. Szeretném megkérdezni, hogy a pom-pom szalagot hol vásárolta? Köszönöm.

    VálaszTörlés