2012. május 24., csütörtök

Díjat kaptam!!!




Közel 3 éve írom a blogomat, hol gyakrabban karban tartva, hol kevésbé. Az indíttatás onnan jött, kaptam egy varrógépet karácsonyra a szüleimtől és ezzel egy időben beleszerettem a Tilda könyvek pasztell világába. Sokat olvastam/nézegettem skandináv és angolszász blogtársak oldalait, de közben mindig hiányzott az érzés, hogy egy itthoni közösséghez tartozzak. Mivel akkor még nem találtam magyar varrós blogokat hasonló, shabby chic-es, romantikus stílusban, így angolul kezdtem el írni a bejegyzéseket. 
Aztán pikk-pakk, egyszer csak azon kaptam magam, hogy hát itt ennyi virtuális lelki társ van! Viszont valahogy mégsem tudtam magyar barátnőket szerezni. :-)
Ezért is hatódtam meg nagyon, mikor a héten Barbi (www.barbivarr.blogspot.com) felajánlott egy díjat. Még sosem kaptam hasonló ajándékot. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondolt rám, rettentő sokat jelent nekem, hogy végre része lehetek az itthoni közösségnek! Köszönöm! :-)



Akiknek továbbadom a díjat:

Szeretném elsőként Anyukám blogját ajánlani: Imádok varrni: www.imadokvarrni.blogspot.com

Réka boudoir-ja:  www.rekaboudoirja.blogspot.com

Pippi scrapboltos blogja: www.papirszerelem.blogspot.com

Dóri „hóbortos” Tilda oldala: www.tildahobort.blogspot.com

Válóczi Anikó Naturalmente blogja: www.valoczianiko.blogspot.com


 A szabály szerint kell még írni magamról 5 dolgot, amit eddig még nem mondtam el. :-)

1. Nincs tévénk. Pár éve szabadultunk meg tőle, és az egyik legjobb döntésünk volt. Csak 1 hétig volt furcsa, amíg megszoktuk.
2. Imádom a húst, nem vagyok egy vega típus, viszont arra figyelek, hogy ne egyek lisztet és cukrot.
3. Nagyon szeretem az elektronikus zenét. Biztos furcsa látvány lehetek, ahogy otthon trance és techno szól a háttérben, míg én rózsa mintás terítőt hímezgetek a fotelben, pedig így van!
4. A kutya-macska pártok közül egyértelműen kutya oldali szavazó vagyok (bár most sajna nincs kutyánk)
5. Szeretnék megtanulni ruhát varrni. Egy tanfolyamot végig jártam, de még sokat kell tanulnom, hogy egyedül is menjen. 


Liebster blog szabályzat:
 
1.) Választani kell 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 2oo követője van és át kell adni a díjat.
2.) Meg kell köszönni a díjat, akitől kaptam
3.) Meg kell jelentetni a blogon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadom, és üzenetet kell hagyni számukra, hogy megkapták a díjat.
4.) Végül meg kell osztanom magamról 5 dolgot




4 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy elfogadtad a díjat:)
    Várom a többi Tilda gyönyörűséget a blogodon! :)))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kata! Most találtam rá a blogodra, gyorsan beraktam a kreatív kedvenceim közé!Nagyon tetszik, jövök máskor is!

    VálaszTörlés
  3. Szia Kata!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat, igazán kedves tőled.
    Őszinte leszek, nem nagyon szeretem az ilyen blogos díjakat, de most, hogy a soraidat olvastam arról, hogy neked mit is jelent ez, kicsit elszégyeltem magam. Ezek után már igazán megtisztelőnek is érzem, hogy gondoltál rám. Köszönöm szépen! :))

    Dóri

    VálaszTörlés
  4. ♥ Köszönöm Katuskám, köszönöm! :)

    VálaszTörlés