2012. május 21., hétfő

Boxes: never enough

I always love to collect pictures about craft rooms. It is my dream to have an own craft room with a huge table, and a tailor's doll, Until then, I have a "craft corner" in the living room, so I try to hide my things in metal boxes. I feel there's never enough of them and I can't resist to buy new boxes.

Mindig szívesen nézegetem mások varrós/kreatív szobáit, arról álmodozva, hogy egyszer nekem is lesz egy saját alkotó helyiségem, ami csak az enyém, hatalmas szabász asztallal, vitrines szekrényekbe szépen behajtogatott anyagokkal, szabó babával. 
Jelenleg erre még várnom kell, úgyhogy a nappaliban van most egy kis polc, ahol az összes kreatív kellékemet tárolom. Ezért aztán minden dolog külön dobozba van elrejtve (néha én se tudom mi melyikbe), hogy mégse tűnjön úgy, mintha egy technika teremben élnénk. Ráadásul így kiélhetem fémdoboz gyűjtő szenvedélyemet is. Valahogy nem bírok ellenállni ezeknek a virágos dobozoknak, úgy érzem sosincs elég belőle.
A "fiókos torony" (ahogy én hívom) Ikeás Fira dobozok egymásra téve. Sajnos már nem kapható, pedig még tudnék a tetejére rakni párat. Pont beleférnek a Praktika magazinok, illetve írószerek, szalagok, festékek, szalvéták. Minden fiók téma szerint van csoportosítva és címkézve. Nálam nagyon bevált ez a tárolási mód, és csak ritkán rendetlenedik el, mint a korábbi tárolási megoldásokkal.
A Tilda papírokat felhasználva én is készítettem pár dobozt. Ezek fadobozok, festés után dekupázs ragasztóval dekoráltam.
  
IKEA FIRA boxes for magazines, paints, ribbons etc.

I decorated this wood box with decoupage technique. It is practical for beeds.


One of our wedding photos. 




Another wood box decorated with Tilda sewing bird paper cut-outs. I used a 3D glue on top of it.







Locations of Site Visitors

10 megjegyzés:

  1. Kedves Kata! Neked ajánlottam egy Liebster blog díjat.Örülnék, ha elfogadnád :)

    Liebster Blog

    A szabályok:
    - Írj egy bejegyzést, amelyben közzéteszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
    - Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat.
    - Ezután gondolkodj el, melyik az az 5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedben, és értesítsd őket, egy hozzászólásban jelölésről. (olyan blogolókat részesítsd előnyben, akiknek 200-nál kevesebb követője van)
    - Írj 5 dolgot magadról

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Barbi! Nagyon-nagyon szépen köszönöm, még sosem kaptam blog-díjat, nagyon örülök neki! Természetesen elfogadom, és készítem hozzá a bejegyzést!

      Törlés
  2. Akkor most én irigyelem a te sarkodat ;)
    Nagyon -nagyon ♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! De aranyos vagy!!!! :) Én meg a Te kertedet! :)))

      Törlés
  3. Querida Kata, sou do Brasil e sempre visito seu blog. Adoro suas costuras e hoje ao ver esta postagem fiquei maravilhada. Suas latas Tilda são lindas!!! Eu tenho algumas, mas ainda quero ter mais. Bjs e me visite... Ana
    docelardatiaana.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. I love your shelves and boxes, and what a surprise to see the candelabra in front of the books :-)

    VálaszTörlés