2012. január 2., hétfő

Snowmen / Hóemberek


Egy újabb titkos szenvedélyemet osztom most meg így a láthatatlanság mögé bújva (elvégre erről szól a blog írás). Szóval mániákusan mentem le a képeket a gépemre. A jobb klikket legalább annyiszor használom, mint a balt. Ennek eredményeként jelenleg 5,5 GB várja a Downloads mappában, hogy átkerüljenek a Tilda mappába. Szegények még várhatják is egy darabig. Eredetileg az volt a tervem, hogy majd a nászútra elviszem a macbookot és szépen átnézem a sok ezer képet. De persze ennél azért izgalmasabb programjaink voltak, és a gépet úgy ahogy elvittük, haza is hoztuk. Majd ha gyesre megyek... Vagy majd ha nyugdíjba... :)

Na a gyűjtésre visszatérve pár éve lementettem olyan tilda termékek fotóit, amiről tudtam, hogy úgysem lesz módom megvenni, de inspirációnak jó lesz. A gumi bélyegzők fotóit is elraktam. Fogtam, kinyomtattam, fénymásolóval kinagyítottam (köszönet érte a munkahelyemnek, amit most nem nevezek meg) és transzfer ceruzával átmásoltam és felvasaltam az anyagra. Egy hóemberes terítő lett belőle. Eredetileg karácsonyra szerettem volna, de mivel nem annyira karácsonyos a téma, így simán maradhat tavaszig is.















Miután kihímeztem, Versacraft bélyegzőfetékkel kifestettem, hogy ne legyenek olyan sápatagok a hóemberek. Ez egy érdekes, krémes állagú festék, és vasalás után mosható is.



A kész terítő. Sajnos a téli időjárás nem kedvez a jó fényviszonyoknak, úgyhogy a színek nem teljesen jöttek ki jól a fényképen.




Végezetül egy kedves történet tanító néni anyukámtól: Első osztályos gyerekeknek karácsony előtt nyelvtan órán az volt a feladat, hogy gyűjtsenek állatneveket. Jöttek is az ötletek: rénszarvas, pingvin, jegesmedve (csupa téli figura). Az egyik kis diák halkan meghúzkodta Anya karját. Anya lehajolt, és ezt súgta a fülébe: "Ildikó néni! A hóember az állat?"






1 megjegyzés:

  1. Ez mekkora ötlet! És milyen gyönyörűen kivitelezted!!!
    Nekem tetszik ;)

    VálaszTörlés