2012. január 22., vasárnap

Biggest project ever


I have finally finished my biggest project. It was a blanket from Tildas Hus book. Uhh... It took a long time to make it, it has a lot of tiny details.
I have never made quilts like this, and therefore the hardest part was to sew the quarters to each other. I tried to be as precise as possible, but in the end, the whole blanket was a bit loose and lumpy.
I would be pleased if you gave me your experiences and some advices on how to make quilts more elaborated. Thanks. :-)












Készen van!!!!
Ezt a tilda takarót nagyon régen kezdtem el varrni, és végre befejeztem! Majd egy év volt, mire az összes négyzetet kihímeztem. Igaz, nem csak ezt az egy dolgot varrtam, mert ennyire nem vagyok monoton tűrő. :) Igazából még sosem varrtam ehhez hasonló takarót, csak egyszer, de azok szabályos négyzetekből álltak. Ennél viszont minden darab más méretű. Mivel nem tanultam még a patchwork varrás trükkjeit sehol, így a legnehezebb feladat nekem az volt, amikor végén összevarrtam a darabokat. És hiába rajzoltam meg vonalzóval a négyzeteket, valahogy az apró pontatlanság a végén hatványozódott. Ezért aztán kicsit most gyűrött a takaró.
Ha van ötletetek, hogy hogyan lehetne szebben megvarrni az ilyen patchwork takaróknál a négyzeteket, várom!



32 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett! Igazi remekmű! Még azok a kis gyűrődések is jól állnak neki! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, világ legjobb Anyukája! Volt kitől örökölni. :)

      Törlés
  2. What a wonderful blanket.

    gr. Silvia

    VálaszTörlés
  3. piękna narzuta :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    VálaszTörlés
  4. Te milyen sorrendbe varrtad össze?
    Én úgy szoktam varrni,először a blokkokat egymáshoz varrom, mikor meg van mind (te esetedben) az 5 sor, utána azokat varrom össze. Természetesen végig gombostűzve vannak, hogy ne csússzon el egy picikét sem egymástól, és eddig mind a 3 alkalommal szép lett a végeredmény.
    Nem tudom mennyire írtam le érthetően, mert magyarázni annyira nem tudok ;)
    De kérdezz bátran, ha tudok segítek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kata a tanácsot! Én is csíkokat varrtam először, de valahogy még sem lett től pontos. Ha majd gyesen leszek, vagy nyugdíjba vonulok, és sok lesz a szabadidőm, majd szétfejtem és újra varrom. De az tuti fix, hogy egyelőre nem kezdek ekkora munkába. Nem az én türelmemnek való. :) Pusszantás

      Törlés
  5. Csodás lett!!!! Gyönyörű!!

    Kata jól írta, én is hasonlóképp szoktam... És ne aggódj elsőre én is éppígy szembesültem ezzel a problémával... :) de azt hiszem, ha legközelebb ilyet varrsz, már tuti tökéletes lesz!

    VálaszTörlés
  6. compliments of the wonderful things you always do and I will always follow you soon Veronica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dear Veronica! Thank you very much. I love your blog, and those red kitchen. :) It is adroable. And the sea-side creatures. XOXO

      Törlés
  7. Nézd milyen szép más színekkel is el készítve :
    http://quiltworld2.blogspot.com/2012/01/quilted-tilda-blanket-houses.html

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Gyönyörű! Én is régóta szemezek vele... Meg hasonlókkal... De bátorságom még sosem volt! Engem az érdekelne, hogyan kerültek rá a házak, szívek stb., mert varrást, applikálást nem látok? Légyszi, írd le! Kétoldalú ragasztófátyollal?

    Köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szabóka! Ne haragudj, hogy csak most válaszolok. Remélem még nincs későn. :( Semmivel sem bonyolultabb, mint mondjuk egy figura. Csak annyi a trükk, hogy színt színre fordítva két rétegben varrtam körben bezárulva a házikó formát és a háztetőt stb. Utána kisollóval az egyik felén, a közepén vágtam egy lyukat óvatosan, kifordítottam és levasaltam. Ezt varrtam utána kézzel fel az alapra. És még annyi, hogy a varrásnál nem kell nagy ráhagyás, elég 2-3 mm, mert akkor tudod szépen az íveket kialakítani. Remélem, nem fogalmaztam bonyolultan, de tényleg egyszerű. Vágj bele bátran! Aztán fotót kérünk! Pusz

      Törlés
  9. I love your blanket - it's gorgeous!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks Carina! You are a Hakeln-Master. :) Amazing. I cant't do crochet. :) You make wonderful things.

      Törlés
  10. wow die ist richtig toll geworden.
    Große Klasse und sehr viel Arbeit.

    Liebe Grüße
    Irmgard

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Danke, Irmgard! :) Gut um es von einem patchwork professionellen hören. :)
      Mit freundlichen Grüßen,
      Kata

      Törlés
  11. I love your Tilda quilt and I love your German comment in the blog "die Tilda Süchtigen"...
    I also made a Tilda quilt..it is on my blog. In spring I will sew another Tilda quilt with other colours and fabrics.
    Best wishes
    Iris

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I love your baby quilt so much. Iris, it is wonderful. The little owner must be a lucky baby. :)
      Kisses and Hugs

      Törlés
  12. Válaszok
    1. Thanks, Gela. Honestly, I've read your blog from the beginning of my sewing studies. It gave me such a lot of inspiration and motivation. I am so happy to meet you here. :)

      Kata

      Törlés
  13. Your quilts/crafts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla (from Finland)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dear Ulla,

      Few days ago, my Mum called me (on a screaming voice) : "Guess who wrote a comment on your blog? It's Ulla, I follow her blog for years."

      So,I am so proud and feel movingly at the same time.

      Thanks for your nice words.

      Kisses and Hugs,

      Kata

      Törlés
  14. Your blog is charming! I follow you.Would you like to follow me back?
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi Adelina, Of course I follow your blog! I have already added yours to my reading list. :) I also love fashion. And I totally fell in love with your neon colour leather bag. Absolutely fabulous. :)
      Love, K

      Törlés
  15. Wonderful!!!! Also I made tyhis one ....... Tilda's projects are fantastic!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés