2011. december 28., szerda

Tilda 2012

Jön, jön, jön!!!!

Jaj be vagyok zsongva! Őszintén szólva az utóbbi tilda baba kollekció szerintem nem volt nagy durranás. Az új könyv (Tildas Atelier) gyönyörű, de figurák terén nem tetszett, hogy szegényeknek térdben le volt varrva a lábuk. De most itt az új füzet: Tildas Varideer! Varrógépes témában! Próbáltam lefordítani, hogy mit jelenthet magyarul a cím, de nem sikerült kiszótárazni.
Minden varrógépes design: gombok, dobozok, papír. Ha jól láttam, a készletek között lesz a táska is, Gardenparty néven. A varrós téma pedig Sewingbird néven fut majd. Újdonság az is, hogy készen összeállított anyag darabok vannak összecsomagolva. Így megvan az öröm, hogy minden anyagból lesz egy kis minta.

Első látásra szerelem!




































5 megjegyzés:

  1. Ááááááááááá!!!!
    És ez itthon is kapható lesz?
    Nekem is kell!!!!!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon remélem, hogy nem kell rá sokat várni. Csak sajnos ma voltam a boltban és drágábbak lettek az anyagok. :-(((
    De azon gondolkozom, hogy esetleg rendelnék külföldről. Társulnál? :) BUÉK!!!

    VálaszTörlés
  3. LINDOOOOO,QUE CHEGUE LOGO AO BRASIL,JA ESTOU ESPERANDO!!! =)

    VálaszTörlés
  4. Épp év végén vettem Szilvitől Tildás anyagokat, de ha nem mostanában gondolod és jobban megérné, akkor társulnék ;)

    VálaszTörlés
  5. Kicsit késői a válasz, de a cím azt jelenti, hogy tavaszi ötletek :-)

    VálaszTörlés