2011. december 5., hétfő

Last minute advent

















Nem azért nem teszek fel semmit a napokban, mert leálltam a varrással, csak technikai problémáim adódtak. Fényképezőgép ugyanis csak a férjem telefonján van. Mire hazaérünk, általában nagyon sötét van, és hiába csaklizom el tőle, már nem olyanok a fények, mint nappal, amikor besüt a nap. Azért megpróbáltam pár képet készíteni.


Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de rajtam már kezd kitörni a pánik: mindig mindenkinek olyan ajándékot találok ki, amit nem tudok előre felmérni, hogy mennyi idő alatt készül el. :-) Azért szorítottam időt magunkra is, és feldíszítettem kicsit a lakást. Készítettem egy ultra-last minute adventi koszorút a meglévő madarakból. Kábé 5 perc volt, míg a gyertyákat, a tobozokat és a madarakat rátűzködtem. Jelenleg így elég "minimalista" szegény, de majd még teszek rá masnit, ha találok valami szépet.

A tilda adventi kalendráium még tavalyról félbemaradt alkotás, most idén ősszel fejeztem be, most csak fel kellett szögelni.





Locations of Site Visitors




2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett ez a kalendárium!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem minden nagyon tetszik ♥
    Még a koszorú is ;)

    VálaszTörlés