2011. november 8., kedd

Never ending blanket -Soha el nem készülő takaró :-)



Nagy fába vágtam a fejszém valamikor tavaly. Elhatároztam, hogy megvarrom a legkedvesebb tilda könyvemből a házikós falvédőt. Apránként vettem meg az anyagokat hozzá, és voltak olyanok, amiket később kicseréltem (ha jobbat találtam) , mert nem igazán tetszett a színkompozíció. Ezek a rátétes minták annyira csalókák, mert a géppel pikk-pakk körbeberregem, még a kézzel felvarrás is hamar megy és látványos, aztán a kis ablakok, kis virágok, kis kerítés, kis kémény a végén ötször annyi idegig tart.
Meg aztán ezekkel a propeller virágokkal nagyon megszendvedek. Egy rózsánál senki nem veszi észre, ha a itt-ott a vonalon kívül megyek, de ezeknél a szabályos szirmoknál nagyon feltűnő. Ha valakinek van tippje, hogy hogyan tudnám szépen varrni, azért hálás lennék. Próbálkoztam 2 szállal és 3 szállal is, eddig talán a 2 szálas verzió megy könnyebben.
Jelenleg ott tartok, hogy kész az összes "nem házikós" téglalap (10 db) és kész a házikósak fele, 5 db. Most elmegyünk nászútra, remélem ott befejezem a maradék ötöt. :-) Na jó, azért megígértük egymásnak, hogy a férjemmel nem hagyjuk egymást egyedül, de amennyire fanatikus búvár, ismerem, és tudom hogy az lesz, hogy elfelejti, hogy a parton várom bő 3 órája. :-)


Locations of Site Visitors

1 megjegyzés: