2011. november 5., szombat

Diótörő és a karácsonyfadíszek





Tudom-tudom, hogy még csak november eleje van. De nem tehetek róla, már kitört rajtam a karácsonyi láz. Na azért nem állítottam fát a szoba közepére, még csak alkotásokkal készülök. Jó ilyenkor kicsit tervezgetni, emlékeket felidézni, miközben az ember keze jár. Egyik ilyen kedvenc "relaxáló" zeném hozzá a Diótörő. Gyerekkoromban pár évente elmentünk megnézni az Operában a ballett előadást. Emlékszem, milyen jó volt kiöltözni ünnepi ruhába, vastag harisnyát húzni skótkockás szoknyával, Anya mindig szépen befonta a hajam valami különleges copf-ba. Imádtam a díszleteket, főleg a karcsony esti ajándékozós jelenetet. Olyan érzésem volt, mintha belépnék egy Andersen mesekönyv lapjai közé. Remélem még lesz alkalmam megnézni újra az előadást.







A fenti díszeket is már ebben a karácsonyi hangulatban készítettem. Lesz még több is, ez az első adag. :-) A gomba és a csillag nem saját termék, az IKEA idei kollekciójából való, de úgy megörültem neki amikor megláttam, és ennyi pénzért nem fogok vesződni vele.

1 megjegyzés:

  1. Benne vagyok, menjünk!:)
    Copfot nem ígérek, de a hangulatunk mesés lesz, azt biztosan tudom!:))

    VálaszTörlés