2011. október 16., vasárnap

Kimbi


Tudom, hogy még csak október van, és messze a karácsony, de nem bírtam magammal, és varrtam egy pingvint. Ahogy (majdnem) 3 éves unokaöcsém, Zsombi mondja: "kimbi"-t.

Nagyon kis egyszerű jószág, kezdő varróknak tuti sikerélmény. Elvileg nem kellett volna a fehér elejét 2 darabból varrni, de én nem szeretem, ha csak úgy eltisztázatlanul van rávarrva valamire az anyag, jobban szeretem a kivágós-kifordítós applikációkat. Ezt is inkább így raktam rá. Tanulság volt még, hogy legközelebb vasalok vékony flízt a pingu teste alá, mert a fekete "bőrén" sajnos kijön a tömés, és néhol átbökte az anyagot, úgyhogy egyenként kellett kiszedegetni az apró pelyheket. A csőre hurkapálca kifaragva hegyezővel és éles késsel levágtam. Texilragasztóval könnyen ráragadt.





1 megjegyzés: