2011. augusztus 4., csütörtök

Seaside feelings

Mostanában nem nagyon jut időm sajnos az alkotásra, mert költöztünk. Végre kipakoltuk a dobozokat, remélem hamarosan újra varrogathatok. Addig is összeszedtem azokat az apróságokat, amiket még korábban készítettem.


Nálunk otthon egész évben "Marine hangulat" van, főleg mert a nappali közepén áll egy nagy tengeri akvárium. Ez a férjem hobbija, ő ezzel "játszik" szabad idejében. :)


Az új lakás, amit berendeztünk, talán az eddigi legjobb. Elég kicsi, de kettőnknek még pont elég.


Bízom benne, hogy hamarosan fotó képes állapotba kerül a nappali. Sajna attól még messze vagyok, hogy az Otthon magazinba bekerüljek vele, de most már tudatosan figyelek arra, hogy egységes legyen a látvány. Sajnos hajlamos vagyok megvenni minden olyan kiegészítőt, ami megtetszik, igazi lakberendezés fetisiszta vagyok. Pl. imádom a barokkot (tudom, hogy már nem trendi annyira), a KARE Design az egyik kedvenc boltom. Aztán szeretem az Ikeában a klasszikusabb, folklórosabb darabokat, meg persze jöhet minden, amin világítótorony/vitorlás/rák/kagyló/egyéb tengeri bigyók vannak. Na a 3 stílus viszont nagyon távol áll egmástól. Már gondolkoztam azon, hogy kéne egy nagy gyárépület ( mert hogy a lofotot is imádom) és ott aztán lenne hely arra, hogy a különböző stílusok megférjenek egymással.



De erre mivel jelenleg nincs lehetőség, ezért szigorúan eldöntöttem, hogy a fehér szín köré épül minden, és a kiegészítők így kevésbé alkotnak káoszt.



Íme pár kép, amíg elkészül a nappali:

















A koszorú úgy készült, hogy egy régi adventi szalma alapot bevontam egy sötétkék hálós natúr szalaggal. Erre ragasztgattam rá a kagylókat, csigákat, sima ragasztópisztollyal. Nagyon egyszerű, az egyetlen dolog, amire figyelni kell, hogy meg ne égessük magunkat a forró ragasztóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése