2011. augusztus 5., péntek

Ceruzatartó






Akik irodában dolgoznak, azok tudják, hogy nem sok lehetőség van a környezet csinosítgatására és személyessé tételére. A tevékenység leszűkül kb. 3 dologra:
-mindenki beviszi a saját bögréjét a reggeli kávéhoz
-kiválasztja a monitor hátterét (általában a) egy családi nyaralás alkalmával készített tengerpartos kép b) gyerekekről készült fotó c) esküvős fotó )
-az íróasztalán elhelyez 1-2 apróságot.

Én sosem voltam az a plüssállatkás típus az „I love you” feliratú mackókkal. De persze nekem sem szemet gyönyörködtető dolog egész nap a randa fekete számítógépet, nyomtatót és a még kevésbé szép gyűrűs mappákkal rakott polcokat bámulni. Változtatni viszont ezen nem lehet, és a nap nagyobb részét itt töltöm reggel 8 és délután 5 között, úgyhogy azért valamennyire mégis csak megpróbáltam belevinni egy kis tildás világot a munkahelyemre is.



Vettem a hobbiboltban egy mezei fa ceruzatartót, lefestettem fehér akrillal, és dekupázs ragasztóval raktam rá egy-két papírmotívumot. Hogy még csajosabb legyen, pár apró követ is ragasztottam rá. Télen meg majd lehet egy másikat a homokvár helyett, mondjuk fenyőfával.










3 megjegyzés:

  1. Én ugyan nem irodában dolgozom, de hatalmas íróasztal van a munkahelyemen, színes ceruzákat és tollakat pedig egész nap használok, úgy hogy nagyon örülnék egy ilyen vidám kis ceruzatartónak! Vevő lennék rá! Lehetséges? :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik. :-)
    Ildi: akkor neked ennél nagyobb ceruza tartó kéne, hogy a sok színes ceruza is beleférjen. :D Majd megállapodunk az árban. :-)

    VálaszTörlés